Etiketler
Benzer Yazılar
Paylaş
EGO Yanlış Cebe Girdi
Ankara Büyükşehir Belediyesi’nin “TÜRKİYE’de İLK” olarak belirttiği “EGO CEPTE” mobil uygulaması hem yanlış cebe giriyor, hemde yanıltıyor… “Nasıl mı?” Yaşadığım, hatta sık yaşadığım durumları sizinle paylaşayım.
Ego Yanlış Cebe Girdi!
Otobüs durağına giderken yada otobüsü durakta beklerken uygulamayı açıp sorgu yaptığınızda (Özellikle durak favorilere ekli ise) yanınızda yada yakınınızdaki diğer yolcuların favori durakları “Ev, İş, Aşkım Ev, Annem,” gibi etiketleri ile birlikte bi anda sizin favori duraklarınızın yerini alıyor. Bu da benim tabirim ile “Ego Yanlış Cebe Girdi!” oluyor. Yani uygulamanın büyük bir açığı sayılır ki kişilerin özel bilgileri başka bir kişi ile paylaşılmış oluyor.
***
EGO Şaşırtmacası!
“Durakta Beklemeye Artık Son!” demiş büyükşehir belediyesi, fakat uygulama sapıtınca daha çok beklemek zorunda kalıyoruz, duraklarda tabir yerindeyse ağaç oluyoruz.
Bir başka handikap ise; evden otobüse bindiniz Ulus’a gelirken aktarma yapacağınız durağın numarasını girdiniz. Düşüncenizde Ulus’tan otobüs geçmiş ise Sıhhiye yada Kızılay’ı aktarma olarak seçmek için böyle bir yol izliyorsunuz. Velhasıl 3 dakika sonra gelecek otobüse yetişmek için Ulus’ta iniyor ve otobüsü beklemeye başlıyorsunuz. Ego cepte uygulamasında plakası ve servis numarası yazan otobüs geliyor. Fakat “EGO Servise Kapalı” yazıyor. Yani Sıhhiye’ye yada Kızılay’a gitsek belki daha az bekleyeceğiz çünkü aynı yöne giden bir çok Ego otobüsü var ama Ulus’ta tek olunca beklemekten başka çareniz kalmıyor.
(Bahsettiğim Hatlar: 268, 530,538… gibi)
Öneri: Uygulama ve Otobüs Durumlara daha entegre çalışmalı ve insanların özel etiketleri başkaları ile paylaşılmamalı, saygılarla…
Yasin Ergüven @eyasin
EGO Yanlış Cebe Girdi – @ABB_ANKARA http://blog.yasinerguven.com.tr/ego-yanlis-cebe-girdi.html#.Ur2coxKrtYo.twitter …
———————————————————————-
ANKARA_ABB OFFICIAL @ABB_ANKARA
@eyasin MERHABA, İLGİLİ KONU İÇİN @mavimasa İLE İRTİBATA GEÇEBİLİRSİNİZ, İLGİNİZE TEŞEKKÜR EDER İYİ AKŞAMLAR DİLERİZ.
———————————————————————-
Mavi Masa @mavimasa
@ABB_ANKARA @eyasin Merhaba, ilettiğiniz konu ilgili birime yönlendirilmiştir. İlginize teşekkür eder, iyi akşamlar dileriz.
———————————————————————-
*Yasin Ergüven @eyasin
@mavimasa @ABB_ANKARA @06melihgokcek gösterdiğiniz hassasiyet ve cevap zamanlaması beni sevindirdi. Teşekkür ederim… İyi Çalışmalar…
Ego uygulaması özellikle öğle saatlerinde yanlış gösteriyor 524 ve 454 numaralı otobüsler sorguladığınızda 7 dk diyor ama bakıyosunuz gidiyor ,3-5 kez sorgulaydığınızdada sistemde hiç görünmüyor.mavi masayı aradım kendileride gördü ,10 dk var dediği otobüs iki dk sonra sistemde gitti göründü,güya haber verdiler ilgili birime.bugün yine aynısı oldu kayıt açtılar güya.bi ayarlayamadılar !!!!